063267980 studio@efit.rs

INDIVIDUALNI TRENING

Individualni trening predstavlja posebno planiranu i programiranu fizičku aktivnost jednog vežbača, koju u skladu sa ciljevima i trenutnim sposobnostima vežbača kreira trener, imajući u vidu vreme koje stoji na raspolaganju i realne mogućnosti za ostvarenje tog cilja. Individualni, odnosno personalni, trener je kvalifikovan stručnjak iz oblasti fizičke aktivnosti čoveka, koji kreira i sprovodi zajedno sa svojim vežbačem specifičan, individualno prilagođen plan i program vežbanja, svakom pojedincu sa kojim sarađuje.

PREDNOSTI INDIVIDUALNOG TRENINGA

1. Neprekidna motivacija- ukoliko se borite ostanete motivisani tokom treninga, personalni trener će biti Vaša najbolja investicija
2. Povećana odgovornost- odgovornost prema treneru daća Vam veću kontinuiranost i kvalitet treninga
3. Stručnost – Personalni treneri su specijalisti u svom područiju pa će te tako sa njim postići najbolje rezultate. Treneri EFit studija su dipl.profesori fiz.kulture, dipl. Kineziterapeuti i licencirani Schroth terapeuti
4. Visoki intenzitet- Lični trener će izvući maksimum od Vas i treninga
5. Efikasno vežbanje- Često ljudi u teretani gube vreme na telefoniranje, razgovor sa prijateljima ili rade vežbe koje neće dati očekivane rezultate. Treninzi sa ličnim trenerom su isplanirani i daju najbolje rezultate .
6. Sigurno vežvanje- Kada vežbate samostalno uvek postoji mogućnost da nepravilno izvodite vežbu ili pokret, što može prouzrokovati i povredu. Treneri EFit studija posebnu pažnju pridaju pravilnom izvođenju vežbe tokom treninga.
7. Personalni program vežbanja- Prednost individualnog treninga je da će trener na osnovu Vašeg trenutnog fizičkog stanja napraviti plan vežbanja samo za Vas.
8. Stalna edukacija- Odlična stvar je da će te uz njega dobiti veliku količinu znanja kako o treningu tako i o ishrani.
9. Brzi rezultati
10. Program individualnih treninga u EFit studiju centru uključuje:
kreiranje individualnog programa treninga prema Vašim potrebama, sposobnostima i zahtevima – popraviti liniju, zategnuti i oblikovati telo, povećati snagu ili gipkost, održati čvrstoću kostiju i zglobova, korektivne vežbe za kičmu ili stopala itd.. vođenje ishrane (jer samo dijeta nije rešenje!)
Vreme trajanja individualnog treninga je 60 minuta.